Publicitat | Viral

Setmana del Vi Català TV

Realització en directe per streaming amb motiu de la Setmana de l’vaig veure català que, a causa de les restriccions de la pandèmia, es va crear un canal de televisió amb emissió diària durant la setmana de l’9 a l’13 de novembre a totes les xarxes socials on tractaven tota mena de continguts relacionats amb el vi i el cava de Catalunya. Judith Cortina i David Jové es van encarregar de la direcció i edició de canal amb la creació de diverses seccions capitanejades per periodistes especialistes en la matèria: l’entrevista tertúlia taula rodona Meet the DO ‘s Converses de vi A fons El vi és rock’n roll Han col·laborat en diferents apartats Eva Vicens, Patrícia de Golferichs, Ruth Troyano, | …

Mar i cel – 40 años – campaña publicidad y viral

Realització de l’espot de l’obra i una acció viral on els actors van fer accions sorpresa al metro i en un centre comercial on acabaven interpretant amb una gran orquestra dels temes principals de el musical. Acció que va tenir molta repercussió en els mitjans de comunicació i un èxit de públic que va poder veure -i patir-, les conseqüències de veure de prop els seus ídols pirates.

25 anys d’Adetca

Adetca (Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya) va encarregar-me aquest vídeo per celebrar el seu 25 aniversari el Dia Mundial del teatre el 27 de març del 2017, on nombrosos actors, actrius, comunicadors, tècnics, treballadors de l’espectacle, polítics… ens presenten un Manifest en comú dient, cada un, una frase, posant els punts sobre les is a totes les mancances. Una declaració de principis, deures i drets molt interessant. Un vídeo que ha tingut, i té, molta difusió en defensa del teatre en aquests moments tant difícils de crisi que estem vivint el món de la cultura.

Freixenet

No tinc suficients paraules d’agraïment a la Karin i en Leopoldo per l’oportunitat que em van oferir: treballar al seu costat durant 9 anys en l’elaboració i realització de les campanyes de Freixenet. Van ser 9 espots, cadascun d’ells amb les seves peculiaritats: grans artistes, amb l’esperit de les bombolles que en Leopoldo es va inventar als anys seixanta, d’una durada d’emissió insòlita, amb l’aire d’espectacle i esperit nadalenc. La meva tasca va ser estar al costat del Leopoldo i la Karin ajudant-los des de la creació, elaboració, rodatge i, fins i tot, tota la post-producció fins la presentació del resultat final a la premsa en un lloc emblemàtic del món. Vaig poder treballar amb artistes de talla internacional tant | …

Fes-la Brillant | Catalunya aixeca el teló

Vídeo promocional del teatre català amb la intervenció de totes les companyies que feien espectacle la temporada del 20013/14. Fes-la Brillant és una adaptació de Joan Vives de la famosa cançó Always Look on the Bright Side of Life on cada companyia interpreta un fragment. El resultat final és la participació de més de 300 coneguts actors i una gran promoció del teatre que es fa a Catalunya.

Catalunya Aixeca el teló TNC

Direcció de l’espectacle Catalunya Aixeca el Teló i realització de tots els continguts audiovisuals presentador per Mag Lari i Mònica Pérez i amb la participació de més de 400 actors de tot l’elenc català. La proposta era fer en un mateix xou un mapping, un lipdub i una flashmov amb la participació de tot el públic assistent. Va ser retransmès en directe per TV3 obtenint un resultat d’audiència excepcional.